ח"כ ישראל אייכלר: "יריב לוין לא איש הסברה"

אסתי פלד 1 Comment on ח"כ ישראל אייכלר: "יריב לוין לא איש הסברה"

יו"ר ועדת העבודה והרווחה, ח"כ ישראל אייכלר ב'מהדורה המרכזית': "אין אומן בלי כלים. יריב לוין עשה את מלאכתו נאמנה, אבל הוא לא איש הסברה. לא הוכנו כלים להתמודד עם זה, הושקעו בשמאל מיליונים. לימין אין כלי תקשורת שמשפיעים על מקבלי ההחלטות. בשנת 97 הייתי עם נתניהו כשהיה ראש ממשלה צעיר. ניגש אליו עיתונאי ואמר 'יש את השלטון הקבוע – הפקידים והתקשורת שידיחו אותך". נתניהו צחק, אבל ראינו שזה מה שקרה"

אייכלר צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ ישראל אייכלר, יו"ר ועדת העבודה והרווחה לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "הרפורמה הייתה צריכה לעבור מזמן, אבל אין אומן בלי כלים. יריב לוין עשה את מלאכתו נאמנה, אבל הוא לא איש הסברה. לא הןכנו כלים להתמודד עם זה, הושקעו בשמאל מיליונים. לימין אין כלי תקשורת שמשפיעים על מקבלי ההחלטות".

"אין לנו תקשורת, אין לנו משטרה, אבל יש לנו את הציבור. הגשתי בעבר הצעת חוק שיצטרכו להודיע 72 שעות מראש על שביתה. ניגשו אלי מההסתדרות בזמן שיתוף פעולה, ועל הדרך השחילו שאוריד את הצעת החוק הזאת, לא זיהיתי שדרכתי על נקודות רגישות בתמימותי. זו הייתה שביתה פראית"

"בשנת 97 הייתי עם נתניהו כשהיה ראש ממשלה צעיר. ניגש אליו עיתונאי ואמר 'יש את השלטון הקבוע – הפקידים והתקשורת שידיחו אותך". נתניהו צחק, אבל ראינו שזה מה שקרה. אמרתי שנציגי הציבור החרדי עשו בחוכמה שלא עמדו בחזית המאבק. האינטרס שלנו הוא לא דמוקרטיה אלא דמוגרפיה. אנחנו צריכים לשרת את הציבור שלנו"

"דיברתי בעבר עם מישהו שטען על הימנעות הציבור החרדי משירות בצבא. אמרתי לו: 'אם היה צבא יהודי, האם היית שולח את בינך לשם?' – הוא ענה לי בוודאי שלא. הנה תראו איך אנשים מסרבים להתגייס כי הדמוקרטיה לא לטעמם. אנחנו בגלות בין יהודים. ה' ירחם אם היינו בידיהם. הרי אם הוא היה מדבר ככה על הערבים שלא זכאים לתקציבים היו עוצרים אותו".

"אנחנו רוצים לשמור על היהדות בארץ ישראל, רוצים לברוח מכור ההיתוך של המדינה. אנחנו צריכים לחגוג את זה שאנחנו עדיין קיימים. אחד הניסים הגדולים שרוב העם משתתף בליל הסדר, הם רוצים את החיבור ליהדות".

האזינו



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    לנתניהו נאסר לדבר ולעסוק ברפורמה.
    לשרת ההסברה נאסר להסביר על הרפורמה.
    אז אם אין הסברה ומצד שני יש הפחדות וקיצוניות מצד השמאל אז היה צפוי שזה מה שיקרה.
    חייבים לפטר את בהרב מיארה, היא כיוונה הכל לכישלון הזה.